Pis Yedili 74.Bölüm izle,Pis Yedili 74.Bölüm tek parça izle,Pis Yedili 74.Bölüm Full izle,Pis Yedili 74.Bölüm hd izle,Pis Yedili son bölüm izle,Pis Yedili izle, Pis Yedili 74.Bölüm son bölüm,Pis Yedili 24 Temmuz 2013,Pis Yedili 74.Bölüm canlı izle
Puan Ver:

Açıklama : Pis Yedili 74.Bölüm izle,Pis Yedili 74.Bölüm tek parça izle,Pis Yedili 74.Bölüm Full izle,Pis Yedili 74.Bölüm hd izle,Pis Yedili son bölüm izle,Pis Yedili izle, Pis Yedili 74.Bölüm son bölüm,Pis Yedili 24 Temmuz 2013,Pis Yedili 74.Bölüm canlı izle
İzlenme : | Puan : 4.5
Tarih : 28.07.2013
Etiketler : Pis Yedili 74.Bölüm izle Pis Yedili 74.Bölüm tek parça izle Pis Yedili 74.Bölüm Full izle Pis Yedili 74.Bölüm hd izle Pis Yedili son bölüm izle Pis Yedili izle Pis Yedili 74.Bölüm son bölüm Pis Yedili 24 Temmuz 2013 Pis Yedili 74.Bölüm canlı izle
URL      :
Bu Bölüm Hakkındaki En Son Yorumlar
Yazan : yasemin c. |Tarih : 13.08.2013
Bence güney olmasada dizi hala süpeer ve rüzgar gelmesi de süper oldu ama can geri gelsin yaaa... ve sevil ve mert birbirine süper yakisiyorlar... her bölümü kacirmadan izliyorum sakkkiiiin bitmesin diziiii......

Yazan : leyla |Tarih : 01.08.2013
cok guzel

Yazan : fas |Tarih : 30.07.2013
mal güneyin gelmesin sırf daha fazla para almak için başka filime gidecekmiş bok yiiii güney

Yazan : ada |Tarih : 29.07.2013
guncicek gelsin bide can sevimsiz guneyin gelmesine ihtiyacimiz yok. can gelsinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn amma lllllluuuuuuuuuuutttttttttttfffffffffeeeenn

Yazan : sena nur altınsoy |Tarih : 26.07.2013
gülçiçek bizde seni yerinde olsaydık bizde sevgilimiz için aynı şeyi yapardık...:D

Yazan : ibrahim yasar |Tarih : 26.07.2013
vallahi ben bu film için ölüyorum

Yazan : berfin kaya |Tarih : 25.07.2013
işte erkek mileti

Yazan : berfin kaya |Tarih : 25.07.2013
güzlell

Yazan : 1111333 |Tarih : 25.07.2013
süper kraft

Yazan : elcan hemidov |Tarih : 25.07.2013
2444672elcan

Yazan : muradcamalov |Tarih : 25.07.2013
gozel

Yazan : dilan doğan |Tarih : 25.07.2013
valha bayılıyorum bu filime:)))))))))))))

Yazan : adem daş |Tarih : 25.07.2013
VALLAHİ KARDEŞİM SENİN ŞU KONUŞMAN BENİ DERİNDEN EKİLEDİ ÇOK ÇOK HAKLISIN İŞALLAH HERKEZ İZLER AMA PAYLAŞAMAM ARTIK Bİ FACEM YOK sanada ALLAH ACİL ŞİFALARVERİR İŞALLAH HELAL OLSUN YAŞAMIŞIN BİLMİŞİN SAYGIM SONSUZ VEDE EYVALLAHINA EYVALLAH

Hemen 10 Saniyede Yorum Yaz Destek OL !
Adınız: *
Yorumunuz: *

Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici yorumların sorumluluğu yorumu gönderen ziyaretçiye aittir. Lütfen imla kurallarına uyalım yazacağınız yorumları uzatarak değil doğru bir şekilde yazalım aksi takdirde yorumunuz yayınlanmayacaktır.

Benzer Videolar

Pis Yedili 74. Bölüm Tek Parça izle