O Hayat Benim 57.Bölüm izle , O Hayat Benim 57.Bölüm Full izle , O Hayat Benim 57.Bölüm 31 Mayıs 2015 izle , O Hayat Benim 57.Bölüm Tek Parça izle , O Hayat Benim Son Bölüm izle , O Hayat Benim izle , O Hayat Benim Final izle
Puan Ver:

Açıklama : O Hayat Benim 57.Bölüm izle , O Hayat Benim 57.Bölüm Full izle , O Hayat Benim 57.Bölüm 31 Mayıs 2015 izle , O Hayat Benim 57.Bölüm Tek Parça izle , O Hayat Benim Son Bölüm izle , O Hayat Benim izle , O Hayat Benim Final izle
İzlenme : | Puan : 4.2
Tarih : 03.06.2015
Etiketler : O Hayat Benim 57.Bölüm izle O Hayat Benim 57.Bölüm Full izle O Hayat Benim 57.Bölüm Tek Parça izle O Hayat Benim Son Bölüm izle O Hayat Benim izle
URL      :
Bu Bölüm Hakkındaki En Son Yorumlar
Yazan : zeynep alper |Tarih : 07.07.2015
o.hayat benim dizisini cooook seviyorum devam etsin emegi gecenlere tessekkür ediyorum

Yazan : şeno |Tarih : 26.06.2015
eleştiride bulunanlar izlemeyin o zaman sizi kimse zorlamıyor.

Yazan : avni |Tarih : 14.06.2015
diziye oya kırca girdi tadı kaçtı hiç yakışmıyo diziye bu kadaın

Yazan : buse |Tarih : 10.06.2015
kimseye zorla bakın deyen yok

Yazan : ttuo9 |Tarih : 09.06.2015
çok güzel bir film

Yazan : ayse |Tarih : 09.06.2015
bu ne sacmalık uykum kacti bi izleyeyim dedim izlemez olsaydım iyice sacmalamişsiniz dizi konosundan cıkmis piskolojik dizisine benzetmis siniz bi izleyici olarak sizi tavsiyem bir an önçe final yapin uzattıkça saçmalamis siniz kusura bakmayin .... bir daha izlemem bu diziyi yazik

Yazan : ferqane ziyadova |Tarih : 08.06.2015
Selamlar Azerbaycannan yaziyorum . O hayat benim dizisini coook seviyorum. Flimdeki karakterdeki butun her kesi Dr cok seviyorum

Yazan : nebahat |Tarih : 06.06.2015
dizıyı seviyorum fakat gerçekler çok uzadi ve ayrica sultanı hiç beğenmedim bakışları ürkütücü ve yapmacık

Yazan : damla |Tarih : 06.06.2015
dizi en başta güzeldi ama devam etsin diye çok saçmaladılar tadı kaçtın bari efsunun mehmet emirin kızı olmadığı kan örneklerinden belli olmuştu

Yazan : hatice |Tarih : 06.06.2015
nuran gitti efsunda ortalikta olesine bahar kimden intikam alacak bence filmin sonu sacma basladigi kadar gizel degil sacmalasti

Yazan : arzu |Tarih : 05.06.2015
filimin tadı kaçtı nuran olmayınca filim zevk vermiyor nuran geri gelsin

Yazan : Gül |Tarih : 05.06.2015
iyyyyyy sultan coooook iticiii ve gicik o gözlerine baktikca ürperti geliyo bana hic yakismamis diziye...ama nuran baskaydi yaaa rörünü süper oynuyodu 100 sultan b nuranin bi tirnagi edemez muhtesem oynuyodu rolünü nurann geri gelsin sultanda defolsunn..

Yazan : reyhan |Tarih : 04.06.2015
Bahar inanılmaz yeteneksiz nuran şahaneydi gitti dizi mahvoldu Efsun çok iyi keremcem vasat

Yazan : esra |Tarih : 04.06.2015
çok sıktı baydı artıkkk

Yazan : emine |Tarih : 04.06.2015
oya filme yakışmıyor korkutucu ... nuran süperdi

Yazan : ercal kokoroz |Tarih : 04.06.2015
nuran karekteri çıktı yerine ünlü oyuncu oya hanım girdi ben oya hanımın o karekreri oynamasını yadırgadım oya hanım benim gözümde bir hiç nuran çıktı dizi seyredilmeyeceği duruma geldi oya başarı diziden çıkarın

Yazan : BITKIN |Tarih : 04.06.2015
YANİ YUH DİYORUM BU NE YA BİTİRİN ARTIK YA HUUUU

Yazan : selda |Tarih : 03.06.2015
sultan karakteri sinir bozucu böyle kaliteli bir diziye hiç yakışmadı ve rolünü çok kötü yapıyor

Yazan : nermin |Tarih : 03.06.2015
efsun coooook seker onu seviyorum

Yazan : senem |Tarih : 03.06.2015
su saatden sonra diziyi izlemicekler yonetmen yapimci beyler sizde yapilan yorumlara bir bakin bitsin icli kofte gibi cicdik artik zaten izlemiyos

Yazan : turbo turabi |Tarih : 02.06.2015
bu dizi artık seyredilmez para tatlı geldi galiba uzattıkca uzatıyorlar

Yazan : SERKAN |Tarih : 02.06.2015
BU DİZİNİN KRALİÇESİ NURAN DI.NURAN GİTTİ DİZİNİN İÇİNE ETTİLER.OYA BAŞAR NURANIN TIRNAĞI OLAMAZ

Yazan : NUR |Tarih : 02.06.2015
ÇOK SAÇMALADILAR NURHAN HANIMIN ÇIKMAI VE OYA BASRIN GIRMESI ÇOK SAÇMA OLDU DİZİ DİZİLİKTEN CIKTI ARTIK İZLEMIYECEM

Yazan : derya |Tarih : 02.06.2015
aayyy artk çileden çıkardılar yaa...

Yazan : MUSTAFA KEMAL |Tarih : 02.06.2015
DİZİNİN İÇİNE ETTİLER.ARTIK BİTİRİN YAHU.BU OYA BAŞAR DA NEREDEN ÇIKTI BÖYLE.İTİCİ BİR KADIN.

Yazan : ayse |Tarih : 01.06.2015
Oya Basar'in rolu cok itici.Vallahi ona bakarken korkuyorum ve bir an once baska bir karekterin ekrana gelmesini istiyorum.Oya Basar oyununu cok takdir ettigimiz bir sanatci, ama bu rol hic olmamis ya. Bu kadar kotu kimse bakamaz gibi geliyor bana.

Yazan : senem |Tarih : 01.06.2015
artik iyice sinir ziplatiyorsunuz boyle bir sey var mi ya yeterya biiiiiiiiiiiit artik

Yazan : yüksel |Tarih : 01.06.2015
böyle dizi hiç görmedim insanların pisikolojisinle oynuyorsunuz dua edin bazı kişilerin pisikolojisini bozmayın hiç iyiolmaz

Yazan : FİLİZ |Tarih : 01.06.2015
SALİH E BAYLIYORUM NERDE ÖYLE AŞK

Yazan : nurhayat |Tarih : 01.06.2015
iyice sacmaladılar artık

Yazan : bitirin artık |Tarih : 01.06.2015
hiç güzel bi film değil yaaa

Yazan : AVD |Tarih : 01.06.2015
KABAK TADI VERMEĞE BAŞLADI....

Yazan : flora |Tarih : 01.06.2015
bu dizi hec bitmesin orda emeyi gecen herkese tesekkurler

Yazan : gülcan |Tarih : 01.06.2015
bu dizi biraz sınırlarının dışına çıktı..bi gerçek bu kadar uzatılmamalı bence..saçmalanmaya başlandı..

Yazan : meryem cay |Tarih : 01.06.2015
Dizi çok uzadı.Sıdiyor artık.

Yazan : duygu |Tarih : 01.06.2015
bu diziyi cok severek izliyorum odizide bir kismi yasananar bende var atesle bahari coooook seviyorum sadece bu roldaki tutumunu hic ona yakistiramadi hep atese kizmasini cok seviyor atesi ama bir karar versin okadar onu yuzmeye haki yok ben almaniydan izliyorum oda cok severek

Yazan : bitirin artik |Tarih : 31.05.2015
ruh hastasi oldik artik. bitirin bu salak dizini ya...

Yazan : zeynep |Tarih : 31.05.2015
çok güzel herkesizlesin

Yazan : ela |Tarih : 31.05.2015
o. hayat. benim. dizisine bayiliyorum. bahar. ates. efsun. ordaki. herkesi. cooooook. seviyorum. orada. emegi. gecen. herkesi. cok. seviyorum

Hemen 10 Saniyede Yorum Yaz Destek OL !
Adınız: *
Yorumunuz: *

Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici yorumların sorumluluğu yorumu gönderen ziyaretçiye aittir. Lütfen imla kurallarına uyalım yazacağınız yorumları uzatarak değil doğru bir şekilde yazalım aksi takdirde yorumunuz yayınlanmayacaktır.

Benzer Videolar

O Hayat Benim 57.Bölüm Tek Parça 31 Mayıs 2015 izle