Kırgın Çiçekler 22.Bölüm izle , Kırgın Çiçekler 22.Bölüm Tek Parça izle , Kırgın Çiçekler 22.Bölüm 23 Kasım 2015 izle , Kırgın Çiçekler 22.Bölüm Full izle , Kırgın Çiçekler Son Bölüm izle , Kırgın Çiçekler Final izle, Kırgın Çiçekler izle
ATV'nin Telif Haklarından Dolayı İçerik Kaldırılmıştır. ÖZÜR DİLERİZ !
Puan Ver:

Açıklama : Kırgın Çiçekler 22.Bölüm izle , Kırgın Çiçekler 22.Bölüm Tek Parça izle , Kırgın Çiçekler 22.Bölüm 23 Kasım 2015 izle , Kırgın Çiçekler 22.Bölüm Full izle , Kırgın Çiçekler Son Bölüm izle , Kırgın Çiçekler Final izle, Kırgın Çiçekler izle
İzlenme : | Puan : 4.1
Tarih : 23.11.2015
Etiketler : Kırgın Çiçekler 22.Bölüm izle Kırgın Çiçekler 22.Bölüm Tek Parça izle Kırgın Çiçekler 22.Bölüm Full izle Kırgın Çiçekler Son bölüm izle Kırgın Çiçekler izle Kırgın Çiçekler Final izle
URL      :
Bu Bölüm Hakkındaki En Son Yorumlar
Yazan : Hatun |Tarih : 25.05.2016
Harika Dizinin finali Olmasin

Yazan : eda |Tarih : 24.01.2016
helal olsun songule

Yazan : Esmira |Tarih : 18.01.2016
Olmuyecek Baxarsiz Olse Kino Biter :(

Yazan : Esmira |Tarih : 16.01.2016
Guzel Yaaaaa Askislarim :)♥

Yazan : nilay |Tarih : 06.12.2015
çok güzeldi

Yazan : zeynep hilal |Tarih : 30.11.2015
bu diziyi çok seviyorum ben güney Songül ve meral i çok seviyorum bu diziyi çok seviyorum harika bir film bence devam etsin CANISI:):):)

Yazan : gamze |Tarih : 30.11.2015
songül için onlar kadar üzgünüm ama şununla ayakta duruyorum bir gün geri dönecek ve filmin tadı yeniden başlayacak

Yazan : canan |Tarih : 28.11.2015
songül ölme sen ölürsen diziyi izlemem

Yazan : Ramide |Tarih : 28.11.2015
Mende cok uzuldum ya amma songul olmesin bencede olmeyecek anasi yuxusunda onu oyadacaq yeni geri donecek mence.songul meral sizi coxxxx sevirem

Yazan : mira |Tarih : 28.11.2015
sakın ölmesin

Yazan : Aytəkin azəri |Tarih : 27.11.2015
Bu diziyi çok seviyorum. Əgər Songül ölürsə bir daha bu diziyə bakamam. Çünki o benim idealım. Onu çok seviyorum

Yazan : amed |Tarih : 26.11.2015
songül ölmüyor arkadaşlar...

Yazan : şaban |Tarih : 26.11.2015
songül ölmesin o seyrettiriyo dizi yi

Yazan : burcu |Tarih : 25.11.2015
Songül ölürse bu dizi bitsin onsuz olmaz

Yazan : NURUNNİSA |Tarih : 25.11.2015
YAAAAAAAA OFF SONGÜL ÖLÜYO GALİBA SONGÜL ÖLÜRSE BU FİLM BİTSİN LÜTFEN YANİİİİİ

Yazan : tuana |Tarih : 25.11.2015
yaaa songulsuz olmaz

Yazan : ayse |Tarih : 25.11.2015
cox gozel dizidi

Yazan : şeymanur |Tarih : 25.11.2015
bu dizi songülsüz yürümez

Yazan : Derya |Tarih : 25.11.2015
gerçekten de ölebilir ama

Yazan : Tuğba!!! |Tarih : 25.11.2015
Ya Songül olmüyor.Boşuna üzülmeyin.Farkettiyseniz fragmanda Toprak bir kişinin öldüğünü söylüyor,yani Ertandan bahsediyor.Biraz mantığınızı kullanın lütfen .!!!💖💋💖👍

Yazan : Derya |Tarih : 25.11.2015
bencede songül ölmez zaten ölürse kimseizlemez :)

Yazan : ayse |Tarih : 25.11.2015
sogulsuz filmin hicbir anlami olmaz lutfen olmesin songul...

Yazan : FATMA |Tarih : 25.11.2015
SONGÜL ÖLMEYECEK BNCE CÜNKÜ DİZİ BİTER

Yazan : melahat |Tarih : 25.11.2015
gercekten cok duygulu bir dizi hele bu bölüm ü aglıyarak izledim her bölümü ayrı güzel yapanların ellerine sağlık teşekkürler.

Yazan : Sıdıka |Tarih : 25.11.2015
songülsüz bu dizi gitmez öldürmeyin ölürse ben seyretmem

Yazan : mustafa |Tarih : 25.11.2015
songülü öldürmeye cesaret edemezler ben 63 yaşındayim tek bu diziyi seyrediyorum ölürse bende seyretmem gerisini

Yazan : hiso |Tarih : 25.11.2015
bu dizi guzel bir dizi songul oldumu

Yazan : ali kubilay |Tarih : 24.11.2015
filim biter songül yaşamak zorunda

Yazan : Selin |Tarih : 24.11.2015
Sonhul olurse bı daha bakmam songul olurse dızı bıter her kes ıcıcn bıter arkadaslar dızıye songul senlık vermıyomu benımle olan her kese tsk

Yazan : abdullah |Tarih : 24.11.2015
hiç bir diziyi bukadar sevmedm

Yazan : emine |Tarih : 24.11.2015
songul olmesin dizi biter

Yazan : songül |Tarih : 24.11.2015
ben ölmedim merak etmeyin gençler!!

Yazan : ayşe |Tarih : 24.11.2015
kesin 23. bölümde tam doktorlar çıkarken kalbi atıcak

Yazan : dilara |Tarih : 24.11.2015
songül ölürse bu diziye bakmam ona göresongül ölürse benim için diziler biter çünkü bu benim en sevdiğim dizi hayatta bi tek bunu izliyorum songüle not benim için ölme

Yazan : nurcan |Tarih : 24.11.2015
hayatın cilvesi hala defnenin annesi ders almıyo hak yedi hala akıllanmadı sevindim sakat kalsınki öğrensin muhtaçlık nasıl

Yazan : Ebru |Tarih : 24.11.2015
Bence Songul Olemez O Basrol Ama Fargman Cok Heyecanli Cemrenin Kardesi Naisil Olucak Ki Bir An Once Pazartesi Gelsinn =D

Yazan : melis |Tarih : 24.11.2015
songul olmemeli songul olurse bu dizi biter

Yazan : Aylin |Tarih : 24.11.2015
super

Yazan : kırgınım |Tarih : 24.11.2015
Eğer ki songül ölürse dizi biter çünkü artık. Kimse izlemez

Yazan : selen |Tarih : 24.11.2015
songül çıkarsa dizi biter

Yazan : aysu |Tarih : 24.11.2015
hic bitmesin cok guzel dizi

Yazan : saffet |Tarih : 24.11.2015
söngül öldü dizi bitti benim icin

Yazan : Gülcan AKYÜZ |Tarih : 24.11.2015
Songül ölmeyecek merak etmeyin. 23. Bölümün Fragmanında Toprak, 16 yaşında bir çocuğun ölümüne sebep oldum derken ertan ı kastediyor.. Songül ü değil arkadaşlar .. Bu sözleri sizi yanıltmasın... :)

Yazan : Gülcan AKYÜZ |Tarih : 24.11.2015
Songül ölmeyecek.. Merak etmeyin.. Fragmanda toprak diyor, 16 yaşında 1 çocuğun ölümüne sebep oldum.. O çocuk ertan... Songül e demiyor yani. Sizi yanıltmasın o sözleri...

Yazan : aysu |Tarih : 24.11.2015
cok guzel dizi bitmesin hiccccccc

Yazan : hasan |Tarih : 24.11.2015
merak etmeeyin songül ölmüyor

Yazan : hayat |Tarih : 24.11.2015
songül bu diziden çıkarsa yemin ederim bidaha bakmam bu diziyi izleten songül bunu unutmayan

Yazan : nur |Tarih : 24.11.2015
Beğenerek izliyorum.tesekkurler

Yazan : yazan |Tarih : 24.11.2015
songül bu diziden çıkarsa yemin ederim bidaha bakmam bu diziyi izleten songül bunu unutmayan :'(

Yazan : PINAR |Tarih : 23.11.2015
SONGUL OLURSE FILM BITER

Yazan : Ayka denen taniyajaxlar |Tarih : 23.11.2015
Cok aladimyaaaaaaaa Nasil ola bilir yaaaaaaaaafinal neden olcaq yaaaaaaa

Yazan : Aysel |Tarih : 23.11.2015
Cok seviyorum bu diziyiiiiiii hic bitmesin

Hemen 10 Saniyede Yorum Yaz Destek OL !
Adınız: *
Yorumunuz: *

Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici yorumların sorumluluğu yorumu gönderen ziyaretçiye aittir. Lütfen imla kurallarına uyalım yazacağınız yorumları uzatarak değil doğru bir şekilde yazalım aksi takdirde yorumunuz yayınlanmayacaktır.

Benzer Videolar

Kırgın Çiçekler 22.Bölüm Tek Parça 23 Kasım 2015 Pazartesi izle