Kiraz Mevsimi 27.Bölüm Fragman,Kiraz Mevsimi 27.Bölüm Özeti,Kiraz Mevsimi Yeni Bölüm Fragmanı
Puan Ver:

Açıklama : Kiraz Mevsimi 27.Bölüm Fragman,Kiraz Mevsimi 27.Bölüm Özeti,Kiraz Mevsimi Yeni Bölüm Fragmanı
İzlenme : | Puan : 3.9
Tarih : 05.01.2015
Etiketler : Kiraz Mevsimi 27.Bölüm Fragman Kiraz Mevsimi 27.Bölüm Özeti Kiraz Mevsimi Yeni Bölüm Fragmanı
URL      :
Bu Bölüm Hakkındaki En Son Yorumlar
Yazan : selma |Tarih : 25.06.2015
çok güzel bi dizi yani

Yazan : mustafa |Tarih : 15.06.2015
he he

Yazan : damla |Tarih : 23.03.2015
Her zaman oldugu gibi lutfen

Yazan : ayna |Tarih : 08.02.2015
Kiraz mevsimini sekani ve ozgeyi cok severe yoruz o yuzden lutfen final olmasin luuuuuutfeeeeeen

Yazan : merdan |Tarih : 08.02.2015
Ayaz we Öýkü evlansin metede aralarından elini çeksin

Yazan : şevval |Tarih : 28.01.2015
zaten süper sürekli izliyorum

Yazan : SUDENAZ ÜSTÜN |Tarih : 24.01.2015
öykü ve ayaz ÖYKÜNÜN BABASINA METEDEN BOŞANDIM DESİNLER ÖYKÜ AYAZLA EVLENSİN

Yazan : gamze |Tarih : 19.01.2015
sizleri coook seviyorum ama nolursunuz filim abartilmasin cunlu izlenilmicek ve ben izlenilmesini istiyorum boyle devam edin sizleri cok seviyorum

Yazan : aysu |Tarih : 17.01.2015
cok seviyorum ayazla evleniceklermi

Yazan : rojin |Tarih : 16.01.2015
bece devam etmeli en ço sevdiğim aşk dizilerinden

Yazan : halime |Tarih : 15.01.2015
Harika dizi bayiliyorum

Yazan : fadime |Tarih : 10.01.2015
Gerçek olması NEOLUR

Yazan : SUMEYYE |Tarih : 10.01.2015
KIRAZ MEVSİMİ BİTMEMELİ HEM DE OYKU ILEAYAZ EVLENSİN

Yazan : Esmanur |Tarih : 10.01.2015
Öykü ve ayaz eylesin ve ayaz derin bir daha gelmesin ile öykü ve ayaz evlendikten sonra onların mutluluklarını bozmasın bozulmasın ve mutluluklar öykü ve ayaz.

Yazan : özlemömer |Tarih : 10.01.2015
e bence mete öyküyü öpmemeliydi serkan gerçek hayat öykü sevio ama söylemiyo siz i çok seviyom abime slm olsun

Yazan : ece |Tarih : 10.01.2015
lütfen bitmesin

Yazan : esma |Tarih : 10.01.2015
bence bu film çok güzel

Yazan : emrah |Tarih : 10.01.2015
bence meteyle ayrılıp ayaz mutlu devam ettsin çünkü filim öyle daha heycanlı oluyor

Yazan : rabia |Tarih : 10.01.2015
çok güzelllll

Yazan : ömer |Tarih : 09.01.2015
bence babasına gerçeği anlatıp meteyi boşasın

Yazan : esmer |Tarih : 09.01.2015
bence film mutlu sonla bitsin

Yazan : İska |Tarih : 09.01.2015
bu ne yaaaaaaaaaaa.Hiç böyle bir şey ola bilirmi? Mete bunu yapmamalıydı. Ama hayranlıkla izleyicəz yeni bölümü çok merak ediyorum.Param parça oldu fikirlerimiz.

Yazan : İska |Tarih : 09.01.2015
bu ne yaaaaaaaaaaa.Hiç böyle bir şey ola bilirmi? Mete bunu yapmamalıydı. Ama hayranlıkla izleyicəz yeni bölümü çok merak ediyorum.Param parça oldu fikirlerimiz.

Yazan : ece |Tarih : 08.01.2015
hayır kesinlikle bitmemeli :(

Yazan : ebru |Tarih : 08.01.2015
Oyku ve ayaz dizinin son bolumune kadar bir yerde olmali mete ve oyku asla bir arada olmamali cunki ayaz ve oyku bir birine cok yakiwiyor

Yazan : elif |Tarih : 07.01.2015
ayaz ve öykü kurdukları hayali yasasın ayrılmasınlar evlensinler mete te naparsa yapsın oda seymayı alsın öykü ve ayaz nolur evlensin

Yazan : mete |Tarih : 07.01.2015
Öykü ve ayaz hep beraber olmalı evlenmeliler

Yazan : aytac |Tarih : 07.01.2015
ben meteye awık oldu werefsızler nete metenın arkasınca konuwuyorsuz azı bozuklar

Yazan : merve |Tarih : 07.01.2015
kiraz mevsiminde oyku ayazla filmin sonuna kada beraber olmali mete de o ylandan oldukca uzak olmali

Yazan : merve |Tarih : 07.01.2015
kiraz mevsiminde oyku ayazla filmin sonuna kada beraber olmali mete de o ylandan oldukca uzak olmali

Yazan : Kadir |Tarih : 07.01.2015
Bu dizi nie bozuluo abi aa

Yazan : nazlı |Tarih : 07.01.2015
mete oyundan çıksın aşıklar kavuşsun

Yazan : sena |Tarih : 07.01.2015
inşallah öykü ile ayaz evlenir mete film dışı kalır :)

Yazan : zeynep |Tarih : 07.01.2015
METE FİLMDEN ÇIKSIN BAŞKA HİÇ BİR ŞEY İSTEMİYORUM

Yazan : sona |Tarih : 06.01.2015
lutfen ayaz ıle oyku barıssın metede nerden cykty be

Yazan : orhan |Tarih : 06.01.2015
biliyorum bu isin arkasinda bir sebeb var.ya nasil olur. bence meteyle oyku olamaz.bende meteye karsi kotu hisler oyandi.

Yazan : elif |Tarih : 06.01.2015
insallah ayazla oyku ayrilmaz ayaz oykuyu meteden uzak tutsn we grdugu ruya olsn gercek olmasn ne olursunuz o dziyi batrmayin ne olur ayazla oyku yakisiyolar mete cikk aradan onlar ewlencek:-)

Yazan : mahsum13 |Tarih : 06.01.2015
ayaz oykuyu sevmeye devam etsın bence

Yazan : sınan |Tarih : 06.01.2015
bence bıtmelı dızının tadı kactı

Yazan : nilgun |Tarih : 06.01.2015
Ayazla defam etmeli seymayi cikartmalikar

Yazan : atiye |Tarih : 06.01.2015
ayaz ile devam etmeli bence

Yazan : arslan |Tarih : 06.01.2015
devam etmezsse ayıp edersınız ne demek devam etmelimdr arkadas ya ne dıosunuz sız severek ızlıoruz sızın yaptınıza bakın

Yazan : melek |Tarih : 06.01.2015
super dizi bayiliyoruz

Yazan : çağla |Tarih : 05.01.2015
ayaz rüya görüyo bencede değil

Yazan : cengiz |Tarih : 05.01.2015
bencede ayazla olsun oyku onun yanına daha cok yakısıyor mete de yoluna baksın

Yazan : selin |Tarih : 05.01.2015
Bence ayaz metreye tokat atıp öyküyü kaçırdı ve hemen nikah memuruna nikah kıyarlar ve metreyle ilişkisi biter ayazın annesinin de işi islam olur amin

Yazan : gamze |Tarih : 05.01.2015
yuh yani ayazla öykü daha çok yakışıyor

Yazan : öykü |Tarih : 05.01.2015
ben bu fılmın okadar romantık ola cagını dusunmuyordumbu sozu tum sevenlere sevmek kolay ama devam etırmek zorseveceksen olumune sev asıklar

Yazan : sedattt |Tarih : 05.01.2015
guzel guzel

Yazan : lili |Tarih : 05.01.2015
bence boyle bitmemeli ayazla oyku mutlu olamli

Yazan : zerin |Tarih : 05.01.2015
Bu nee ya uf benim istegim AYAZLA ÖYKÜ BİRLİKTE OLSUNLAR

Yazan : Aylin |Tarih : 05.01.2015
Bence Mete Öykü'yü gerçekten öpmedi, Ayaz rüyas?nda öyle gördü ve içine kurt dü?tü ve k?skanmaya ba?lad?. Her fragmanda ayn? ?ey oluyor, fragmanda gördüklerimiz asl?nda sonraki bölümde bamba?ka bir ?ekilde kar??m?za ç?k?yor, ehh o kadar film takti?i de olsun yani. Her ?ey güllük gülistanl?k olursa, Öykü ve Ayaz ili?kisinde hiç sorun ya?anmazsa diziyi cidden bitirmeleri gerekir çünkü kimse bir sonraki bölümde ne olaca??n? bildi?i bir diziyi seyretmez. Heyecan biterse film de biter.O yüzden sevgili Kirazcanlar, hemen Mete'ye ya da senariste ya da yap?mc?lara k?z?p küsmeyin. Böyle olmal? ki dizi devam edebilsin, hepimiz bunu istemiyor muyuz? Bir de o tatl? canlar?n?z? üzmeyin, Ayaz'?n 4. bölümde söyledi?i ve Öykü'ye söyletti?i gibi "HER?EY ÇOK GÜZEL OLACAK "

Yazan : ayfer |Tarih : 05.01.2015
lütfen metenin öptüğü sahne olmasın insanlar arkadaş güvenini yitirmesin ruya olsun. öyküyle mete boşansın. önem yaptıklarının yanlış olduğunu bir şekilde anlamalı.

Yazan : sevda |Tarih : 05.01.2015
kıraz mevsımı suana kadar ızledıgım en guzel yuzumuzu gulduren genclık dızısı oyku ve ayaz askını severek ızlıyorum

Yazan : burhan |Tarih : 05.01.2015
bi bölüm öyküyle ayazın olsun doya doya aşkını yasasınlar engelsiz

Yazan : billur |Tarih : 04.01.2015
senaristinizi tebrik ediyorum sürükleyici merak uyandıran bölümler hazırlıyor modern ama masalsı bir dizi

Yazan : gülcan |Tarih : 04.01.2015
mete ile öykü boşansın ayazla öykü evlensin lütfennnn ne olursunuz yapımcılar bunu yapın karşılıklı anlaşıp mete ile öykü boşansın ayaz ile öykü evlensin önem hanım izin versin bu kadar benim isteklerim ayaz ile öykü sizi çooookkkk seviyorum

Yazan : zeynep |Tarih : 04.01.2015
oykuyle ayazın beraber olması lazım daha cok yakısıyolar meteyle beraber olması cok sacma opusmelerı hele.

Yazan : ece |Tarih : 04.01.2015
Ben Kiraz Mevsimini çok seviyorum dizi iyi gidiyor ama orada Öykü ve Mete nin öpüşmesi kötü olmuş.Ayrıca Mete ve Öykü nün boşanması ve sonra Öykü ile Ayaz ın evlenmesi güzel olabilirdi

Yazan : ebru |Tarih : 04.01.2015
mete yanlış yaptı nefret ediyorum artık ondan

Yazan : ruveyda |Tarih : 04.01.2015
Müthiş bi dizi ya keşke hic bitmese

Yazan : SEVIL |Tarih : 04.01.2015
Ayaz ve Oyku evlensinler ve hep mutlu olsunlar.butun erkekler Ayaz gibi sevsin sonsuzadek.butun kizlarin Oykunu seven gibi bir Ayazi olsun inwaALLAH AMIN.

Yazan : AYSEL |Tarih : 04.01.2015
Salam men haminizi salamlayiram ve bu diziyi cox sevirem .Bu fraqmani cox pis olur .Meteye nefret etdim.

Yazan : hecem |Tarih : 04.01.2015
öykü ile ayaz beraber olsun ve sonsuza kadar mutlu olsunlar mete ile öykü boşansın öykü ayazla evlensin

Yazan : isimsiz kahraman |Tarih : 04.01.2015
AYAZ VE ÖYKÜ EVLENSİN.

Yazan : zeynep |Tarih : 04.01.2015
ayaz ve öykü hiç ayrılmasın dizi de olsa bari bi dizide sevenler rahatla kavuşsun lütfen

Yazan : bublik |Tarih : 04.01.2015
ben ayaz ve oykunu cooooox seviyorum ve bu dizini izliyorum.Ayaz ve Oyku bir yerde olsun ve butun sevenler kavuwsun.AMIN.Asl seib sevilmek hamiya nesib olsun.AMIN

Yazan : remziye |Tarih : 04.01.2015
ayazla öykü mutlu olsun ve mete aralarından cıksın ve gercek hayatta ikisi beraber olsun ayaz öykü

Yazan : letafet |Tarih : 04.01.2015
bu weymanin ohdesinden gelen yokmu arkawawmen ayazla oykunun sevgisine bayiliyorum mete de artik gozunu acsa iyi olur ya

Yazan : melis |Tarih : 04.01.2015
Yeter artik. Lutfen orku ve ayaz mutlu olsunlar. Lutfennnn ....

Yazan : emine nur |Tarih : 04.01.2015
öyküyle ayaz'ın arası hiç bozulmasın:-P

Yazan : halil |Tarih : 04.01.2015
öyküyle ayaz bir olsunlar

Yazan : Berivan |Tarih : 04.01.2015
En çok takip ettiğim ve sevdiğim dizi kiraz mevsimiydi ama gittikçe saçma hale geldi. Bence kesinlikle ayaz ve öykünün evlenmesi gerekirdi. Mete ve öyünün evlenmesi çok saçma diziyi resmen berbat ettiniz yaaaaaa

Yazan : MELİSA |Tarih : 04.01.2015
METE İĞRENÇ SİNNEDEN GÜZEL ESLERİ AYIRIYORSUN

Yazan : nisa |Tarih : 04.01.2015
lütfen öykü yle ayaz ayrılmasın derin geldiği güne benzedi bu fragman

Yazan : beyza |Tarih : 04.01.2015
ayaz ile oyku ayrilmasin mutlu olsunlar cok guzrl bir dizi sakin haaaaaa bitirmeyin cok iyi bir izleyiciyim

Yazan : nil |Tarih : 04.01.2015
devam etmeli

Yazan : duygu |Tarih : 04.01.2015
ayaz ile öykü evlensin

Yazan : oyku |Tarih : 04.01.2015
Ben Ayazla Oykuyu cok seviyorum. Ne olur evlensinler.Onlar bir birine cok yakisiyor

Yazan : ahmetcan |Tarih : 04.01.2015
bence kötü olabilir

Yazan : nermin |Tarih : 04.01.2015
bence ayaz kiskanmali mete oykuyu sevmeli ki heyecan olsun

Yazan : gizem |Tarih : 04.01.2015
bence hiç biitmesin cumartesi izliyecek bir şey kalmaz ha bu arada ayazı ve öyküyü tebrik ederim mukeml bir dizi olmuş

Yazan : elif nur |Tarih : 04.01.2015
Ne olursa olsun oyku ile ayazin arası asla bozulmasın onlar hep birlikte olsun

Yazan : ilyas |Tarih : 04.01.2015
Mahvediorsunuz ulan dizidiziyi .

Yazan : rukiye |Tarih : 04.01.2015
ya ben bu dızının fenomeniyim fakat boyle olmuyo lutfen dızıyı bozmayınnnnnnnnnnnnnnnnn

Yazan : Semanur |Tarih : 04.01.2015
Ben dizinin iyi bir izleyicisi olarak kiraz mevsimi çok güzel ama çok karışık ben devamının şöyle olmasını isterdim:ayazla öykü evlensin ,emreyle burcu evlensin ama düğünleri bir olsun ...felan filan iyi şeyler olsun komik olsun gençlerin seveceği gibi olsun hep kötü şeyler hep karışık şeyler

Yazan : selcan |Tarih : 03.01.2015
yuh be bu NNEEEE

Hemen 10 Saniyede Yorum Yaz Destek OL !
Adınız: *
Yorumunuz: *

Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici yorumların sorumluluğu yorumu gönderen ziyaretçiye aittir. Lütfen imla kurallarına uyalım yazacağınız yorumları uzatarak değil doğru bir şekilde yazalım aksi takdirde yorumunuz yayınlanmayacaktır.

Benzer Videolar

Kiraz Mevsimi 27.Bölüm Fragmanı izle