Ekranların Sevilen Dizisi Kardeş Payı 26.Bölümü Tek Part izle, Kardeş Payı 26.Bölümünü Seyret, Kardeş Payı 19 Şubat 2015 Perşembe Star Tv Full HD izle, Kardeş Payı Son Bölümünü izle
Puan Ver:

Açıklama : Ekranların Sevilen Dizisi Kardeş Payı 26.Bölümü Tek Part izle, Kardeş Payı 26.Bölümünü Seyret, Kardeş Payı 19 Şubat 2015 Perşembe Star Tv Full HD izle, Kardeş Payı Son Bölümünü izle
İzlenme : | Puan : 4
Tarih : 20.02.2015
Etiketler : Kardeş Payı 26.Bölüm izle Kardeş Payı 26.Bölüm tek parça izle Kardeş Payı 26.Bölüm full izle Kardeş Payı son bölüm izle Kardeş Payı izle Kardeş Payı Final izle
URL      :
Bu Bölüm Hakkındaki En Son Yorumlar
Yazan : yusuf görür |Tarih : 25.02.2015
evet dvm etmeli

Yazan : gst |Tarih : 25.02.2015
devam

Yazan : irfan |Tarih : 24.02.2015
Şiddetle tavsiye ediyordum

Yazan : yusuf |Tarih : 24.02.2015
devam etmeli

Yazan : mvlt |Tarih : 24.02.2015
eveeeeeeeet

Yazan : nurdane |Tarih : 24.02.2015
Evet kesinlikleDevam etmel

Yazan : 312d0 |Tarih : 23.02.2015
KesinLikLe araLıksız hatta o kadarki tatile 1 çıkmasınLar....

Yazan : frdngrgl |Tarih : 23.02.2015
Bence devam etmeli çok güzel bir dizi.

Yazan : seda |Tarih : 23.02.2015
kesinlikle devam etmeli,yok böylesi

Yazan : cansu |Tarih : 23.02.2015
kesinlikle devam tek dizim zaten

Yazan : sadık |Tarih : 23.02.2015
komedi böyle olur derleri unutturur

Yazan : mustafa kuzey kibris |Tarih : 23.02.2015
Kesinlikle devam etmelu

Yazan : murat |Tarih : 22.02.2015
devammm

Yazan : antep |Tarih : 22.02.2015
Guzel

Yazan : mavisakal |Tarih : 22.02.2015
Mutlaka

Yazan : ede |Tarih : 21.02.2015
gsl

Yazan : ahmetyalın |Tarih : 21.02.2015
kesinlikle devam etmeli seyrederken güldüğümüz tek dizi bu eğer reyting kaygısı varsa yayın günü değiştirilebilir salı günü olabilir mesela

Yazan : ridvan |Tarih : 21.02.2015
Bnm icin bir yasam tarzi devam etmeli mutis bir kadro ahmet kural super bi komedyen turkiye siralamasinda 1 numara

Yazan : zaza |Tarih : 21.02.2015
Hastasiyim dede Devamini istiyorum

Yazan : serdar |Tarih : 20.02.2015
devam etmeli

Yazan : Yazan |Tarih : 20.02.2015
Devam etmeli tabi ki

Yazan : suat |Tarih : 20.02.2015
harika

Yazan : yusuf |Tarih : 20.02.2015
etmeli

Yazan : taner |Tarih : 20.02.2015
Tabiki devam etmeli su anakadarki en iyi dizi

Yazan : remzi |Tarih : 20.02.2015
devam etsin tabi internet üzerinden çok keyif alarak izlediğim bir dizi.

Yazan : rm<n |Tarih : 20.02.2015
adamsın

Yazan : bariş |Tarih : 20.02.2015
devam etmeli tabi

Yazan : krd |Tarih : 20.02.2015
tabiki etmeli

Yazan : cosinus |Tarih : 20.02.2015
yapımcıların da işi yok sizin kıytırık sitenize bakacaklar hemi...:)) ne komik memleket yahu..

Yazan : rtm |Tarih : 20.02.2015
Mukemmel gercekten. persembeleri dort gozle bekliyorum cidden. tskrler.

Yazan : haktan |Tarih : 20.02.2015
tek geçerim...

Yazan : emre |Tarih : 20.02.2015
tv ye hıç duşkun degıım seyrettıgım ıkı dızı var ama abı bu baska super ya ıkıncı favorım medcezır

Yazan : haluk |Tarih : 20.02.2015
Mukemmel otesi

Yazan : ufuk |Tarih : 20.02.2015
şahane

Yazan : kkxk |Tarih : 19.02.2015
Güzel

Yazan : arzu |Tarih : 19.02.2015
tek eglencemiz bu dizi. bi zahmet bu kaldırılmasın yani

Yazan : hakan |Tarih : 19.02.2015
Kardeş payı olmadan olmaz yani bu zamana kadar hemgüldürüp. Her duygu icinde olmasda olmaz

Yazan : fatma |Tarih : 19.02.2015
çok güzel devam

Yazan : hsab |Tarih : 19.02.2015
cok guzel

Hemen 10 Saniyede Yorum Yaz Destek OL !
Adınız: *
Yorumunuz: *

Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici yorumların sorumluluğu yorumu gönderen ziyaretçiye aittir. Lütfen imla kurallarına uyalım yazacağınız yorumları uzatarak değil doğru bir şekilde yazalım aksi takdirde yorumunuz yayınlanmayacaktır.

Benzer Videolar

Kardeş Payı 26.Bölüm 19 Şubat 2015 izle