Hayat Mucizelere Gebe 7.Bölüm izle, Hayat Mucizelere Gebe 7.Bölüm Full izle ,Hayat Mucizelere Gebe 7.Bölüm Tek Parça izle, Hayat Mucizelere Gebe 7.Bölüm 24 Ocak 2016 ,Hayat Mucizelere Gebe Son Bölüm izle ,Hayat Mucizelere Gebe izle ,Hayat Mucizelere Gebe Final izle
Puan Ver:

Açıklama : Hayat Mucizelere Gebe 7.Bölüm izle, Hayat Mucizelere Gebe 7.Bölüm Full izle ,Hayat Mucizelere Gebe 7.Bölüm Tek Parça izle, Hayat Mucizelere Gebe 7.Bölüm 24 Ocak 2016 ,Hayat Mucizelere Gebe Son Bölüm izle ,Hayat Mucizelere Gebe izle ,Hayat Mucizelere Gebe Final izle
İzlenme : | Puan : 4.6
Tarih : 26.01.2016
Etiketler : Hayat Mucizelere Gebe 7.Bölüm izle Hayat Mucizelere Gebe 7.Bölüm Full izle Hayat Mucizelere Gebe 7.Bölüm Tek Parça izle Hayat Mucizelere Gebe Son Bölüm izle Hayat Mucizelere Gebe izle Hayat Mucizelere Gebe Final izle
URL      :
Bu Bölüm Hakkındaki En Son Yorumlar
Yazan : adalet |Tarih : 04.02.2016
cox beyenirem

Yazan : kadir yıldız |Tarih : 03.02.2016
tekrar yayına girsin kardeşim çok üzülüyor

Yazan : milanda |Tarih : 31.01.2016
guzel sevimli ve komik dizi cok sevisdim malesef bitdi cabuk bitecekdise neden sunum yapdilar ki bence reytink yapmasina engel oldular cunki cok sevildi bu dizi

Yazan : tugba |Tarih : 29.01.2016
nedenn bitti anlayamadim okadar severek izliyordumki

Yazan : ant |Tarih : 28.01.2016
Başarılı bir senaryo ve insanı içine çeken hikayeler .Erken bitirdiniz

Yazan : mehmet |Tarih : 28.01.2016
niye neden kımler karar verır anlamadım

Yazan : aylin |Tarih : 28.01.2016
bitmemesi gereken bir dizi daha bitti yazıklar olsun..

Yazan : cansu sandal |Tarih : 27.01.2016
Yaa neden bitti ki film tam duzgun tertipli ahlakli ve gercek askla cekilmis bir filmdi ama hem komik hem eylnceli hmde olmamiz gerekn aile gbiydi neden bitti smdi lutfen devam etsin dha bebeği görecektik beraber yasayislarini görecektik ama ? Bitmemeliydi ..

Yazan : Ahmet oğuz |Tarih : 27.01.2016
yav kardeşim bu kuşbeyinliler neyi kriter olarak kabul edipte bu diziyi kaldırdılar.en sevdiğimiz keyifle izlediğimiz bi diziyi bitirdiler hep beraber şu beyinsizleri bu kararlarından dolayı kınıyorumne yapmaları lazımdı diğer dizidekiler gibi çırıl çıplakmı gezsinler bir yatakdan diğer yatağa mı koşsunlar

Yazan : sude |Tarih : 26.01.2016
diziyi sevenler yabancı versiyonundan takip etsinler.Jane the virgin dizinin orjinal adı.

Yazan : nurhan |Tarih : 26.01.2016
saçmalık ya neden bu dizi bole bitti bitmesi gereken o kadar saçma dizi varken

Yazan : sevın |Tarih : 26.01.2016
gercekten o kadar sacma dızıler varken bu dızının bıtmesı fenaaaaaaaa

Yazan : ahmet |Tarih : 26.01.2016
bu dizinin bitmesi cok sacma ,sabırsızlıkla pzarı beklerdik..

Yazan : leyla |Tarih : 26.01.2016
yazıklar olsun nadir eğlencelerimizden birini daha bilmem kimin hatırına bitrdiniz.çok güzeldi sabırsızlıkla bekliyor ve izliyorduk

Yazan : leyla |Tarih : 26.01.2016
yazıklar olsun nadir eğlencelerimizden birini daha bilmem kimin hatırına bitrdiniz.çok güzeldi sabırsızlıkla bekliyor ve izliyorduk

Yazan : nurhan |Tarih : 26.01.2016
saçmalık ya neden bu dizi bole bitti bitmesi gereken o kadar saçma dizi varken

Yazan : tülay |Tarih : 26.01.2016
böyle diziler devam etmeli insanı rahatlatıyor insanımızın rahatlamayada ihtiyacı var

Yazan : arzu |Tarih : 26.01.2016
yazik gercekten yazik sacma sapan diziler devam ediyor bu kadar guzel bir diziyi final yaptiriyorlar yazikkkk

Yazan : yasemin |Tarih : 26.01.2016
lütfen yeniden başlasın budizi cok seviyorum böyle bitmemeli

Yazan : yasemin |Tarih : 26.01.2016
lütfen yeniden başlasın budizi cok seviyorum böyle bitmemeli

Yazan : GULDEN |Tarih : 25.01.2016
HANDE ATAIZI GIBI OYUNCULARIN OLMASI IYIYDI GENELDE FILMLERI KOTU YAZGI V.S GIBI IZLIYORLar BIZ BENDEN BINLERCE VARDIR DA BILIYORUM BIZCE ACI KEDER OLMAYAN DIZILER IZLEMEKTE IZLIYORUZKI BEN ISTIYORUM LUTFEN IYI BOLEEEE..

Yazan : selvil sert |Tarih : 25.01.2016
ucube diziler manasi anlami olmayan diziler tuttluyorda bunun gibi guzel ve eglencel, diziler neden hemen final yapiliyor anlamis degilim. gercekten senaristleri yoneticileri kiniyorum. bu dizinin devamini getirin lütfen.....

Yazan : Elgun |Tarih : 25.01.2016
En sevdiyim diziydi

Yazan : hakan |Tarih : 25.01.2016
berbat

Yazan : müesser erten derin |Tarih : 25.01.2016
neden hep güzel diziler hemen final olur entrikalarseks sahneleri yalan dolan şartmı sanki harika bir eğlenceli diziydi çok yazık :( hem tekrar izlemek için bile videoları hemen kaldırıldı çok eski dizilerin bile videoları hala varken üzücü cidden üzücü

Yazan : sebine |Tarih : 25.01.2016
keske bu tezlikde bitmez idi......

Yazan : Lale |Tarih : 25.01.2016
BIwey soyleyeyim mi yani, ozur dilerim ama gercekten artik biktik ya aglak dizilerden bu nedir ya ama kim bakiyor da boyle dizilere reyting oluyoda komik ask dizileri bu kadar hayran kitlesi ola-ola guya reyting tutmuyo. Ya vermeyeceksiniz budiziyi adam gibi cekmeyin arkadaw aaa.Beni affet,gullerin savasi falan sacma sapan uzattilar tamam ben cok seviyodum gullerin savawini ama yani yok artik o tutuyoda boyle guzelim dizi tutmuyomu? Senaristler beni cildirtti!

Yazan : seyirci |Tarih : 25.01.2016
keşke günü değişseydi final olmasaydı ağlak dizilerden bıktık biz çok severek izliyorduk üzüldük...

Yazan : ramazan |Tarih : 25.01.2016
herşey iyi güzel ama şu yumuşak efemine tavırlı oyuncu oynatma işi moda oldu galiba kiralık aşk da koray tiplemesi mesela bu dizide garson oğlan hedef kitlesi çoğunluğu gençlerin izledikleri bu dizilerde bu önemli ayrıntıya dikkat edelim istedim

Yazan : arda |Tarih : 25.01.2016
neden final olior

Yazan : füsun |Tarih : 25.01.2016
ben bu reyting olayına filan inanmıyorum... bu kadar güzel, eğlenceli bir dizinin böyle alelacele apar topar bitirilmesinin mutlaka başka bir nedeni olmalı... işinize gelmeyen bir şeyler dönüyor, kafanıza göre bir anda dizi bitiriyorsunuz.... iyi ki de reyting diye bir bahaneniz var... külahıma anlatın...

Yazan : yaren |Tarih : 25.01.2016
zaten nezaman güzel bir dizi yapsalar ne hikmetse kisa sürede biter sacma dizilerde 100 cü bölünleri yayinlanir üzeldüm zevkle keyifle izledim bir diziydi

Yazan : seçil |Tarih : 25.01.2016
keşke hiççççç bitmeseydi çok seviyordum ben bu diziyi en sonu mutlu bitti ama hiç bitmeseydi

Hemen 10 Saniyede Yorum Yaz Destek OL !
Adınız: *
Yorumunuz: *

Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici yorumların sorumluluğu yorumu gönderen ziyaretçiye aittir. Lütfen imla kurallarına uyalım yazacağınız yorumları uzatarak değil doğru bir şekilde yazalım aksi takdirde yorumunuz yayınlanmayacaktır.

Benzer Videolar

Hayat Mucizelere Gebe 7.Bölüm FİNAL 24 Ocak 2016 Pazar izle